onsdag 29 augusti 2012

Mvc

Som jag skrev innan så hade jag en  tid på mvc idag. Tog Thea med mig dit eftersom hon var ledig med mig idag. Fick nått häfte om förlossningen i Västerås och sen nått annat papper med mig. Vet ju inte än om vi väljer Västerås eller Örebro...det lär visa sig när dagen D kommer=)
Annars så var allt bra tror jag. Järnvärdet hade stigit, men inte alls mycket. Hjärtljuden var bra. Blodtrycket kan jag inget om, men hon sa inte det var dåligt iaf. Vikt + 9,7 sen inskrivningen. Ja det var väl det. Bebisen var fixerad och SF måttet(magmåttet) var 34 cm. Coolt!

Barnmorskan tyckte jag skulle skriva ett förlossningsbrev med. Men vad ska jag skriva där? Typ prata inte med mig och vi vill kolla kön själva... Haha, säkert det kortaste brev dom fått=) Men då hinner dom ju läsa det iaf=) Jo, ingen smärtlindring ska det stå med och att jag åker gärna hem efter 6 timmar. Kort. Väldigt kort.


1 kommentar:

  1. Du e för rolig, vilket brev det hade blivit, max två rader hihi :)

    Skönt att det gick bra idag iaf de är ju det viktigaste! :) Natti natti

    SvaraRadera