tisdag 28 augusti 2012

Testförare

Crescent barnvagnar har sen en tid tillbaka en blogg som jag följer=) Har ju blivit en anings förälskad i deras vagnar som ni kanske vet. Har dock aldrig ägt någon själv förens den vi köpt till bebisen i magen. Men deras design och smidighet knäcker dom flesta andra barnvagnsmärken!
När vi beställde Crescent City till bebisen gjorde vi alltså det utan att ha testkört den. Men såklart hade jag läst om den på olika hemsidor. Och när vi fick hem den kunde jag inte bli annat än helnöjd! Superlätt att köra, snygg, snygg design, rymlig liggkorg, skön sittdel (enl Thea iaf som fått provåkt den=)), smidig att fälla ihop, ja men helt enkelt allt det jag söker har den!
Stod ju länge i valet o kvalet att köpa en Crescent Diva, men så blev det ju inte nu. Vet ej riktigt varför, men antagligen så lockade Cityn liiite mer när jag fick nys om den=) Crescent har ju Trike också som är nästintill lika som Cityn, men den har bara ett hjul fram. Nog en smaksak det där=)
Nu söker Crescent barnvagnar en testförare till nån av deras vagnar. Tänk att få den äran=)
Skulle jag få bli en testförare av deras vagnar så skulle jag helt klart vilja testköra en Diva. Nog mest för att den är så grymt snygg, och för att vi just valde mellan den och Cityn.

PS!! Om du håller musmarkören över texten när du läser så ser du vilka ord som jag länkat=) Dom som blir blåa kan du klicka på=) Vet ej hur jag får annan färg på text som jag länkat. Nån som vet??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar