fredag 17 augusti 2012

Host host

Usch, mår inge bättre än. Vissa stunder på dygnet känner jag mig ok, men då reser jag typ på mig och börjar må skit igen. Hostan tar kål på mig och min övervikt!
Benjamin klagar på öronvärk, så får se om det blir nå Västerås för han imorgon. Både han och Cassandra ska dit och spela fotboll på fotbollens dag som är där. Samling redan 7:30 för Benji, så måste väcka han i tid för o se hur han mår. Känns bara dumt o skicka han om han inte är ok.
Själv sitter jag här i min ensamhet. Thea och Benji sover. Cassandra ville sova hos Jonas inatt, så hon är där.
Försöker komma på vad Thea önskar sig när hon fyller år. Vissa saker vet jag ju redan. Men allt går jag inte med på=) Typ som smink... möjligtvis att hon får en liten läppglans eller så=)

För er som tänkt komma och fira henne så slår jag ihop hennes firande med mitt firande i slutet av september. Blir så mycket annars=)
När man bor så långt ifrån familjen så får man lösa det så, så inte alla behöver åka så långt så ofta. Sen kommer ju lillkorven också, och Benji fyller strax efter det. Så slår nog ihop presentationen av lillkorven och Benjis firande också. Bara så ni vet=)
Hoppas inte lillkorven kommer tidigare bara än utsatt datum, för det har jag inte räknat in i planerna..haha=) Ska ju jobba till 6 dagar före BF, då tar jag semester. Men jag tittar på statistiken på dom 3 jag redan har. Benji kom 3 veckor innan BF, Cassandra kom 2 veckor innan BF och Thea kom bara 3 dagar före BF. Så då borde jag ju gå över BF denna gång om jag har rätt. Eller hur=)

Hade tänkt visa er lite bilder på vagnen, för visst var det den som låg i mina 2 stora paket här om dagen=) Men allt jag fotat med mobilen är borta=( Thea brukar ha min tel ibland och fota lite. Sist var igår kväll när jag var i tvättstugan. O efter det så fanns det bara 3 bilder kvar, och dom bilderna var på granngubbens rumpa=( Thea måste ha fotat han när han var i tvättstugan och skulle laga en sak där. Alla andra bilder måste hon råkat radera på nått vis. Trist!
Men iaf, vagnen är jättefin. Både liggdelen och sittdelen. Den lilla åkpåsen jag köpte passade perfekt! Så efter att ha provkört vagnen i min lilla hall och sen bedömt den på utseendet så får Crescent barnvagnar 5 + av 5 möjliga! Och leveransen var supersnabb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar