tisdag 28 augusti 2012

Godmorgon Tisdag

Startade dagen tidigt i morse. Klockan ringde redan halv sju=( Men så är det vissa dagar. I morgon är jag ledig, så jag få väl hasa runt i pyjamas när dom stora gått till skolan=) Har bara en sak inplanerad imorgon, och det är ett besök till barnmorskan på eftermiddagen. Jo, har ju tvättstugan också men det behöver jag ju inte ge mig iväg för. Ev kommer en jobbarkompis och hennes familj också o fikar lite med oss på kvällskvisten. Trevligt!
Har hunnit med en hel del här på morgonen=) Fått iväg två barn till skolan, en till dagis, lagat köttfärssås och pasta till dagens middag(måste göra den redan nu så det bara är o värma sen innan träningar ikväll), bäddat alla sängar och betalt räkningar. Nu ska jag dammsuga av i hallen och sen bege mig till jobbet. Blir jobb till 18:30 idag, och sen måste jag handla lite efter. Mjölk går det ju hur mycket som helst av i det här hemmet så bla det ska inhandlas.
Jonas tar Benji och Cassi till träningarna idag. Coerver står på deras träningsschema på tisdagar. Bollteknik. Toppen att dom har det. Den är ca 50 minuter och efter det har Cassi "vanlig" träning. Benji har "vanlig" träning mån och ons ju. 
Så när träningarna är färdiga så blir det att hämta upp mig och mina matkassar och sen hem för o laga dagens middag nr 2. Men då blir det nån modell enklare middag. Men vad?? Usch, hatar att laga mat! O speciellt när det ska ätas flera måltider varje dag! Kanske får bli en grillad kyckling med lite ris och curry. Jaja, vad är en bal på slottet...?!
Nä, nu måste jag sätta fart så jag hinner till jobbet!

Ha en fin dag<3

1 kommentar:

  1. Guuuud, man blir ju nästan anfådd av att läsa allt du ska hinna göra innan jobb och träningar osv ;)
    Är så stolt över dig syster! Du fixar allt, precis allt :)
    Puss

    SvaraRadera