onsdag 11 juli 2012

Rensning

Gokväller! Hoppas er dag varit bra! Min har varit jätterolig=) Förutom en kvart på eftermiddagen när Theafisen blev hungrig och tålamodet åkte i botten. Då kom det lite jävulsskap från henne. Men med pasta och korvstroganoff i magen så kom den goa Thea tillbaka igen<3
Tog oss upp på stan efter bullbaket. Mötte på några fina människor som jag stod o pratade en del med. Härligt att ses igen=) Handlade bröd på coopen och glitter på leksaksaffären. Blev en glass också. Har man mor och dotterdag så har man=) Sen gick vi till parken och lekte där vi mötte på några fler att prata lite med=)
Thea ville bara gunga lite och sen åka lite i kanan, sen ville hon gå hem. Hon var rädd att åskan skulle komma sa hon...hmmm=)
Haha, hon var så rolig nu ikväll när hon hade varit på dass och gjort nr 2. Han ropade att hon var färdig så jag gick dit. Då bad hon mig gömma "kottarna" innan jag torkade henne(hon vill inte man ska se dom utan hon vill att man först lägger papper över dom och sen torkar henne). Så jag slängde i lite papper. Då blev hon skogstokig, för hon var minsann inte alls färdig. Hon bad mig att gå ut igen. På väg ut så säger hon grinandes att "jag(läs hon) måste göra om bajset nu"! Hon ställer sig upp, spolar, sätter sig på dass igen och ska göra om hela nr 2. Men det är ju inte som att bre om smörgåsen direkt...vilket hon förstod när det inte kom några mer "kottar".Haha, hon var så besviken och ledsen för att det inte gick o "göra om bajset". Lilltjejen<3
Hon somnade gott på soffan ikväll medans jag pratade med min fina fatser!
Jonas är på väg hem från Skara. Dom hade haft en toppendag iaf=) Ska bli kul och höra vad barnen gjort sen när dom kommer hem=) Ja, badat och åkt karuseller förstår jag...men helheten av dagen=)

Ja, rubriken då...Rensning...jag har rensat min facebook nu ikväll. Har inget behov av att folk behöver läsa om mitt liv, folk som ändå inte törs stå för den dom är. Som säger samma sak till mig som till andra...skitsnack alltså! Nä, jag klarar mig jäkligt fint utan!

Puss o hej!

1 kommentar:

  1. Idioter finns det gott om, även i släkten har jag ju märkt ikväll! Å att rensa på facebook är bara skönt, de e så många som e inne bara för att snoka.

    Haha, fick mig ett gott skratt åt de du skrev om Thea, gulligt av henne =) Viktigt att allt blir bra liksom, hihi =)
    God natt och sov så gott älskade syster! Puss

    SvaraRadera