onsdag 4 juli 2012

Fjärde Juli

Skönt det är med en ledig dag så här mitt i veckan=) O dessutom har den bjudit på SOL. Jag o mina tjejer har mest hängt i tvättstugan och ute på gården. Helt lagom tempo för en tjockis som mig=) Benji blev hämtad i morse och for till en kompis. Hela dagen tillbringade han där. Vid 5 hämtade vi han.
Själv sitter jag här, nyduschad och med färg i fransarna, och längtar tills det är dags för o gå o sova. Imorgon är en lång dag på jobbet. O en lång dag för mina kottar på fritte o dagis. Men Thea har bara två dagar kvar på dagis nu, sen har hon sommarlov=) Benji och Cassandra kommer nog tillbringa nån dag på fritte nästa vecka med eftersom jag jobbar. Men får se, får se. Benji ska iväg o fiska på måndag och sover borta till tis.

Jahaja, känner att huvudet tynger så jag orkar inte skriva mer idag.
Tack fina systeryster för dina kommentarer här på bloggen <3 Alla publicerar jag inte, för fridens skull=) Love you!


1 kommentar:

  1. Hihi nej de e lugnast att du inte publicerar alla =)
    Ha en bra torsdagskväll! Love you longtime !!

    SvaraRadera