torsdag 12 juli 2012

12

Snart mitten av Juli och solen vägrar visa sig mer än kortare stunder. Men det regnar ju inte så jag är glad för det=)
Ska snart kila iväg. Benji är hos en kompis och tjejerna är hos Jonas en stund.
Blev en tidig morgon här hemma, Thea slog upp sina ögon redan 5:50=( Brukar kunna somna om, men i morse gick det inte. Fick höra massa tråkigheter igår som gjorde mig ledsen så jag fundrade på det en del i morse. Men det tråkiga låter jag vara, och försöker ist se allt från den ljusa sidan. Synd bara att det finns folk som "kastar sten i glashus".

Snart är det semester i Idre=) Längtar som en toka=) Ska bli både skönt och roligt! Skönt med "avkoppling" och miljöombyte och roligt att få träffa far, bror, Ingela och Lillsnorpan! Fick en så fin bild på Lillsnorpan i morse <3 Thea tittade på bilden hon med och utbrast: Meeen vilken glad tjej! Haha, hon e för go=) Men jag håller med Thea, en riktig liten glading=)
Hej o hå, nu måste jag snart röra mig. Men först ska jag lyssna på Laleh, Some die young! Så bra!
Ha det så fint idag och njut av den regnfria dagen, om ni också har en sån

1 kommentar:

  1. Åh hon e så bra :) den låten har en sån fin text också :)

    Skit i tråkigheterna. Inte värt att lägga energi på en sån falsk och sjuk människa.

    Hoppas att du har haft en bra dag, här har det med varit regn, vad annars i Sverige? Ha ha =)
    Love you! Puss

    SvaraRadera