söndag 1 juli 2012

Första Juli

Ny månad! O grattis Micke till barnbarnet=)

Började dagen med en skön sovmorgon, o sen vakna upp utan att behöva kliva ur sängen. Så välbehövligt o lyxigt! När jag väl kom upp efter en timmas dragande i sängen var jag hyfsat pigg iaf=) Barnen lekte på förfullt och jag började med frukosten. O när den väl är intagen så är dagen startad=)
Bergmansparken, dollar store, lunch, mys, bio, middag, utelek var det som stod på dagens schema. Eller, det var så dagen blev iaf. Har haft en bra dag=)
Benjamin har haft 2 kompisar här hela dagen och på eftermiddagen cyklade dom upp på stan o såg på bio, Ice Age 4. Även Jonas och Cassandra tog sig dit och såg på den. Verkade som att alla tyckte den var bra=) Jag o Thea var hemma o myste för ute vräkte regnet ner under en timma. Men sen tog vi på stövlarna och gick ut en sväng och hoppade i pölarna och rastade Lenas 2 hundar.

Själv börjar jag bli trött. Ska vänta på att Benji och kompisen släcker lampan(vilket borde vara typ nu) sen ska jag med hoppa i säng. I morgon är en ny vecka med nya möjligheter=)

1 kommentar: