fredag 20 juli 2012

Godmorgon

Fick sovmorgon idag. Men jag vakna när Thea o Jonas gick upp o kunde inte somna om. Så jag ligger i sängen än o drar mig:-) Vet inte vad dagen bjuder på. Men jag tror vi ska åka lilla tåget me barnen. Sen var det några som ville fiska också. Måste ju såklart börja städa o packa me, imorgon far vi hem igen. Benjamin o Cassandra åker me morfar o blir avsläppta hos farmor o farfar i Gävle. Där stannar dom tills nästa fredag. Då kör farfar dom till sthlm. Gröna Lund o roligt sällskap väntar på dom där i några dagar:-)
Ha en fin fredag! Ska ta min livliga mage o kila upp nu<3

Bild från igår kväll när vi grillade marshmallows


1 kommentar:

  1. Vilken härlig bild =)
    Verkar som att ni har haft det riktigt mysigt där uppe. Kör försitkigt hem imorgon! Puss

    SvaraRadera