tisdag 10 juli 2012

Godmorgon

Tidigt för mig idag. Ska snart ta på regnkläderna och cykla till jobbet. Men det bästa när man börjar tidigt är att man får sluta tidigt=) Kom i säng i tid igår kväll med, så jag är inte så supertrött som jag annars brukar vara när jag börjar åtta.
Jobbade hela dagen igår med. Slutade halv sju och då cyklade jag hem till Jonas, där även mina jäntor är<3 Benjamin är hos en kompis nån mil utanför stan. Han skulle fiska och sova över tills idag. Han ringde vid tio igår kväll. Trodde det hänt något, men han skulle bara höra om det åskade och blixtrade här=) Och ja, det gjorde det verkligen! Vilket väder vi fick. Men nu har det lugnat ner sig, regnar bara.

Imorgon ska Jonas ta med dom stora barnen och fara på äventyr hela dagen=) Dom längtar som galningar, och jag hoppas på några fina kort som jag kan visa er sen. Jag och lillskrotan blir hemma och myser. Får se vad det är för väder också, vad vi kan tänkas hitta på.
V 30, någon dag, är det hennes tur att få åka på äventyr för en dag<3 Då är B och C hos farmor och farfar, så Thea får en egen dag med sin kära mor och far<3

Ha det så bra idag, och håll i er om ovädret når er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar