onsdag 11 juli 2012

Onsdag

Min lediga dag är här! Men jag jobbar bara imorgon också, sen har jag semester=) Ska bli grymt skönt måste jag erkänna. Har inte så många veckor, men dom jag har ska jag använda väl till lugn o ro! Ska ju ha en vecka i höst också, så jag måste spara på mina dagar=)
Bara jag o lilldonnan hemma. Cassandra sov hos Jonas en natt till och Benjamin blev hämtad av dom redan vid 8 i morse. Hade det lite halv stressigt här på morgonen då Thea sov längre än vad jag räknat med. Hon somnade strax före sju igår kväll och sov ända till tjugo över sju i morse=) Men jag hann få Benji klar inför barnens äventyr.
Dom ska till Skara sommarland=)
Hoppas dom får det roligt där och att vädret är någorlunda. Dom räknar med att vara där från öppning till stängning.
Thea får en egen dag med både mig och Jonas sen om 2 veckor=) Då blir det mer anpassat för henne. O hon längtar redan<3
Men vi har inte tråkigt för det hon o jag idag=) Vi har en bulldeg på jäsning och en godisskål på bordet=)
Vi ska gotta oss och svulla hela dagen! Tänkte även kila upp på stan sen och äta en glass med henne=)

Köpte den där babysittern igår kväll. Den jag visade i inlägget under. Måste ju ändå köpa en sen så då kan jag lika väl göra det nu när det var så billigt för en sån.

Nä, nu måste jag fixa plåtarna inför utbaket. Höres senare!

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt med skara, dit vill jag med, ha ha!
    Skönt att inte ha planerat dagen så mycket. Jag hoppas ni får en bra dag =) Kram

    SvaraRadera