fredag 13 juli 2012

Fredag den 13 juli

Jaha, otur idag eller?? Nä, tror inte så mycket på sånt. Inget alls kanske jag ska säga=)
Har haft det fullt upp idag, men ändå har jag inte gjort annat än o tvättat och ordnat inför semestern. Var ut på Dollar Store och köpte lite vi ska ta med oss, sen till coopen och köpte lite vi också kan ta med. Barnen lär ju behöva roas lite om vi gamlingar vill ha några minuter lugn o ro, så lite leklera och ritpapper ska packas med.
Så ikväll ska jag packa, packa och packa.

Hämtade ut babysittern jag beställt. Jättefin! Och snabb leverans, sånt gillas=) Inte för jag behöver den än, men ändå. Hämtade även ut babykläderna=) Nu längtar jag till Oktober<3

Skulle även göra ett ärende hos polisen idag, men det hanns inte med tyvärr. Får ta det så snart jag kommer hem. Måste bara kika efter så dom inte har semesterstängt eller nått, det är ju en liten stad...haha=)

1 kommentar:

  1. Ha en riktigt härlig resa fina syster! :) puss å kram

    SvaraRadera