söndag 15 maj 2011

Thea

Ja, vad ska man säga om den lilla damen?=) Hon kan verkligen få en att skratta och verkligen få en att tappa humöret...=)
Idag efter att jag hade städat i badrummet så tyckte väl hon att det var hennes tur att fixa där inne. Visste inte att hon var där för jag stod och diskade. Men när hon kommer utsläpandes med toarullen så förstod jag att hon varit där. Hon lämnar över toarullen till mig och klappar sina små händer. Går in med den i badrummet och möts av denna syn....



Hmm...kan ju inte påstå att jag blev så supernöjd över vad hon hade gjort. Men hon var nöjd iaf=)

För några dagar sedan åt jag, Jonas och Thea lunch på Max i Västerås. Utanför hade dom en rutschkana och en hoppborg som hon fick prova på.
Hennes min när hon åkte själv i rutschkanan är helt oslagbar=) tyvärr fick jag inte med den på bild. Hon var så rädd o höll ut armarna och verkligen höll emot med hela ansiktet=) Men när farten väl tog slut å var hon hur nöjd som helst och garvade massor. Upp igen, samma min när hon åkte och samma skratt efter varje åk=)

Kämpar för att komma upp till rutschkanan


En superglad Thea när farten tagit slut


Thea i hoppborgen




När Thea "är borta" här hemma, eller snott något av syskonen eller oss föräldrar eller rentav bara vill busa så brukar hon alltid gömma sig i ena köksskåpet.
Efter att vi hade varit på Max och ätit och Jonas skruvat ihop Cassandras nya cykel så snodde Thea en skruvmejsel och gick om gömde sig i skåpet. När jag går dit för o ta tillbaka den så sitter hon och försöker skruva i skåpet=) Hon visste iaf vad den skulle användas till.



Hon är Go vår lilla flicka. MEN hon har ett jädrans humör och en stor portion egen vilja=)

1 kommentar:

  1. HAHAHHAHA, du kunde inte städat toan bättre själv syrran,härlig syn =) haha!

    Härliga bilder för övrigt! Ha en bra söndagkväll! Pussss

    SvaraRadera