fredag 6 maj 2011

Saknad

Vart tog min ork och lust vägen? Orkar inte ens resa mig från köksstolen och gå och diska=( O jag som har lovat barnen o gå ner till stan idag...känns tungt!
Har en fundering på att börja måla klädkammaren på söndag. Där ska ju Thea få sova så småning om. Tror det kommer att bli perfekt för henne att ha det som sovalkov=) Vitt ska det bli=) Måste inhandla lite färg bara och först försöka få ner hyllplanen som sitter där på väggen nu.
Ska bli rätt skönt att hiva ut spjälsängen sen. Där den står nu i mitt sovrum ska det stå en byrå sen. Så kanske jag kan tömma dom sista flyttkartongerna och fylla lådorna i byrån. E less på flyttkartongerna nu. Har 2 i vardagsrummet också som jag skulle behöva gå igenom. Eller så kastar jag dem bara, vet ju ändå inte vad som är däri. Eftersom jag inte saknar något nu så lär jag väl inte göra det om jag kastar dem heller?!
Nä, Theas "rum" är mitt projekt först och främst. Och balkongen. Den ska jag fixa i ordning med en stor balkongmatta, ett litet runt bord med 2 stolar samt blommor. Så den ser lite trevlig ut iaf. Det ska jag hinna göra innan Cassandra har sitt kalas om 3 veckor. I dag är det prick 3 veckor kvar tills hon fyller 7 år=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar