fredag 6 maj 2011

Snart blir det stan

Om en kvart slutar B och C i skolan o så snart dem kommer hem beger vi oss i väg till stan som jag lovat dem. Har rykt upp mig lite nu och börjat få tillbaka min energi som var saknad för ett tag sen=)
Tror det är vädret mycket som gör att jag känner mig låg. Vill ha sol! Men ska ta på mig mina turkosa tygskor och låtsas att det är strålande sol när jag går iväg=)
Har diskat nu iaf och skrivit en inköpslista som jag ska ta med mig till coop. Fan, här om dagen råkade jag trycka på fel knapp när jag hade dragit mitt coop kort för att få återbäring. Den (apparaten där man drar kortet) frågar ju om man vill använda återbäringen eller spara återbäringen. Jag har kommit överens med mig själv att jag ska spara den. Men i tisdags tryckte jag på fel knapp, så min återbäring jag hade sparat ihop under mars månad på 108 kr drogs av på det jag köpte=( Så det blev det ju att jag hade 0 kr i återbäring helt plötsligt=( Fan, fan. Gick bort till montern som står vid ingången för o se vad min återbäring för april månad var. Och den var på 192 kr. Den kom in på mitt kort igår. Så nu har jag bara 192 kr i återbäring, och inte 306 kr som jag hade haft om jag inte tryckt fel. Jaja, inte hela värden. Men surt ändå. Dom hade jag tänkt använda någon annan gång, typ om det är tomt i plånboken eller något. Men personalrabatten använder jag mig inte av!=) Den komme ju också in på det kortet, men då måste jag ju välja att betala med det coop kortet och det gör jag ju aldrig. Personalrabatten kan också vara bra att ha vid något annat tillfälle=) Tyvärr sänktes personalrabatten nu den 1 maj till 5%. Innan var det ju 10%. Men 5 e inte så dåligt det heller=)
Känns som jag måste gå och väcka lilldonnan nu om vi ska gå om några minuter. Men det finns ju något som heter Väck aldrig den björn som sover....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar