måndag 2 maj 2011

Maj 2011

2:a maj är det idag. Glöm inte att deklarera. Det gjorde jag för en stund sen=)
Skulle ha varit ledig idag, men jobbet ringde i morse och behövde nån som kunde stänga. Så jag börjar 14:30 och slutar 21:15 idag. Ska bli sååå skönt att få komma iväg och jobba. Blev ju vabb förra veckan eftersom Benjamin blev sjuk på tisdagen. Men i går var han feberfri igen, så nu är det skola som gäller.
Jonas kommer hem nu lagom tills jag ska gå och jobba. Då får han fullt upp med ungar eftersom han även ska ha J och E samt att Elin ska följa med hem o leka med C=)
Men det fixar han såklart, han är så fin med barn <3.
Ska försöka förstå hur jag för över bilderna från mobilen till datorn då jag fotat en del med den på slutet. Men rosa nokia hängde på sista versen tyvärr så det fick bli en Sony Ericsson Xperia nu. Förstår ju såklart hur man får över bilder, men jag hittar dom liksom ingen stans=(
Ska även visa er Benjamins nya cykel nån dag. Den är grymt snygg! Han och Cassandra fick pengar av farmor och farfar som skulle gå till nya cyklar. Har bara inte hittat den rätta än till C, dessutom har inte tiden funnits än att åka och kika. Får se om det hinns med i helgen. Jag jobbar ju visserligen då, men kanske kan flörta med min Fina.

Ha en bra dag allihopa! Det har jag=) ska längta tills ikväll när jag får komma hem och mysa ner mig i soffan med J<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar