onsdag 4 maj 2011

Färdigt

Nu e jag klar med all tvättvikning. Så skönt! Är bara lite kvar, men det hänger på tork eftersom jag inte hann torka det i tvättstugan innan mitt pass var över. Men det fixar jag imorgon=)
Men det är ju inte kul o vika tvätten när man ser alla fläckar som inte gick bort i tvätten=( Bara att behandla med galltvål och tvätta om.
Har fixat håret också och dragit på mig ett par jeanstreggings. Vägrar ge mig ut i mina adidas=)
Det är pissväder ute idag med. Inge regn eller snö, men det ser ut o blåsa rejält. Får se om cykeln tar mig dit jag ska eller om jag går.
Thea sover fortfarande men jag lär väl snart väcka henne så hon kan somna ikväll sen. Hon är så torr på kroppen min lilla fis=( Så torr så hon river hål på sig själv. Måste ringa vårdcentralen för o se om vi kan få en tid till en hudläkare med henne. Har kört med miniderm osv, men inget funkar på henne. Så har hon ju utslag på armar och ben. Plutten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar