tisdag 3 maj 2011

Härliga Tisdag

Nu var jag ironisk. Fy vilket väder det varit idag! Tur att jag jobbat=) Sol, regn, snö, sol, regn, snö osv osv. Regnade en hel del när jag skulle hem från jobbet, tur att jag hade regnkläderna med=)
Har jobbat 8-14 idag. En skön tid att jobba. Inte för jag tycker så när klockan ringer 5:30, men när jag väl är uppe och har duschat så är det helt ok. Tyvärr vaknade Thea när min kl ringde så det blev ingen mjukstart på dagen precis=).
Annars är väl allt som det brukar vara. Jobbar mån, tis, ons, tors, lör och sön denna vecka. Så en dag ledigt blir det=)
Har lyckats få över bilderna nu till datorn från mobilen, så jag slänger upp dom här så får ni kika om ni vill.

Benjamins grymt snygga cykel han fått av Farmor och Farfar



Thea klättar för att åka rutschkana


En suddig bild på min Fina tjej


Så här glad kan man bli när man sprungit ned för en liten slänt=)


Thea skulle promt göra som dom stora barnen och klättra upp i nätet. Hon klarade det galant den lilla damen, men lite hjälp på slutet för att komma upp till där man kan sitta. Hon är helt otrolig på att klättra vår lilla fis.








Hmm...vilka långa ben hon fick på den här bilden=) Här har hon lyckats klättra upp hela vägen.


Cassandra klättar för att kunna gå armgång på linan (heter det så??=) )


Kom på att jag har en liknande bild på Benjamin när han klättrar på precis samma "pinne". Bilden är tagen i augusti 2007


Har precis slukat en stooor portion med glass, banan, vispgrädde och nougatsås. Det var gott=)
Nu ska jag förbereda morgondagen och typ kanske vika lite tvätt innan det kommer ny tvätt imorgon eftersom jag ska tvätta kl 7.



Hej svejs!

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder och Benjamins cykel va riktigt snygg! =) Trevlig med en bild på dig också fina syster!
    Ha en bra dag önskar en magsjuk lillayster!

    SvaraRadera