lördag 28 maj 2011

Cassandra 7 år

Igår fyllde Cassandra 7 år! Helt otroligt vad tiden går fort. Alldeles nyss ju som hon föddes tycker jag. 2 veckor innan beräknad förlossning kom hon, 4,5 kg tung och 54 cm lång. Ingen liten tös jag fick inte=) Men idag är hon lite nättare måste jag säga=)

Igår var det ju skola och jobb när det var födelsedag, men det blir ju så när man fyller i veckan. Vi sjöng och kalasade lite för henne här hemma på morgonen, och sen fortsatte vi på kvällen när jag kom hem från jobbet.
Hon fick sånt som hon hade önskat sig, en top, ett par leggings, 2 par örhängen, "smink", halsband och armband, lite pyssel osv.
Glad blev hon iaf för allt!=)

Idag har vi haft kalas hela dagen lång. Vid lunch kom Helena med kidsen hit och stannade tills kl var halv sju. Vi åt lunch, fikade och åt middag. Och såklart umgicks! Farmor och Farfar kom också och även Johan.

Nu har vi lagt barnen i sängarna och slagit på film åt dom. Thea verkar sova redan, hon har inte bökat något iaf! Idag har hon varit feberfri hela dagen! Sååå skönt måste jag säga. Men efter att ha haft feber i 6 dagar så var det ju bra att den gav med sig.

Tjing Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar