söndag 29 maj 2011

Kalasande

Nu är Cassandras kalasande över för det här året. Blev firande 3 dagar i rad=) Har en glad tjej här hemma som är mer än nöjd med alla sina paket hon fick. Precis vad hon hade önskat sig!
Själv satte jag mig just i soffan, helt slut! Har iaf fått ordning på hemmet som såg fallfärdigt ut efter kalaset=) Jonas är iväg o köper kina mat till han och mig, det får bli våran middag en dag som denna.
Imorgon är det ny vecka igen! Tiden går verkligen fort. Själv är jag ledig imorgon, men sen är det jobb. Jobbar hela helgen också=)
Thea har haft lite feber idag tyvärr=( En dag fick hon vara helt feberfri, och det var ju igår. Då tror jag den var på 37,9. Men idag började hon på 38,0 i morgontemp=( Men hon är så glad och nöjd ändå och skulle ni se henne så skulle ingen nog tro att hon har feber...full rulle. O det är ju bra det! Nu ikväll innan hon la sig visade tempen på 38,6. O då hade hon suttit med bara blöjan i soffan och sett på pippi i 30-40 min, så det var inte för hon var överaktiv.

Nu kommer min mat=)
Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar