söndag 8 maj 2011

Solig Söndag

Idag skiner solen och det är helt underbart ute!
Tog en välbehövlig sovmorgon i morse och klev inte upp förens vid 9. När jag hade legat vaken några minuter i sängen så ropade jag på Thea, tyckte hon kunde komma in och morgonmysa med sin mamma. Hon ko, klättrade upp i sängen men sen vände hon igen och sprang iväg. Såklart, hon hade ju varit vaken i 4 timmar då redan och ville väl inte morgonmysa. Själv låg jag kvar i några minuter, faktiskt ända tills jag kände att det luktade nybryggt kaffe=) Älsklingen hade bryggt kaffe till mig=)

Idag har vi varit ute på en promenad på förmiddagen. Rätt skönt faktiskt, det är ju så fint väder! Då vill man ju inte bara sitta inne. Åt en varsin korv med bröd till lunch när vi var ute. Sen gick vi hem så Thea kunde sova. Hon sover ju inte direkt i vagnen när man är iväg. Hon är skitdålig på det=( Men det är väl klart, skulle hon sitta där länge så är det väl klart att hon någon gång skulle somna.

Ska snart ställa mig och diska. Sen bär det va mot jobbet. Jobbar 15 till stängning idag. Blir bra det=)
I morgon är jag ledig, jag och lilldonnan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar