söndag 25 oktober 2009

Theas skriknatt

Usch vad hon skrek igår stackarn. Aldrig tidigare har hon skrikit så. Hon fick en flaska vid ca 19:30 igår och sen ammade hon vid 22:30. Så inte var hon hungrig iaf. Men hon skrek och skrek=( Jonas vaknade till och kom ner och tog henne en stund. Han la henne i vagnen och då lyckades hon somna. Problemet var ju bara att jag var tvungen att flytta henne till sängen när jag skulle sova, men då vaknade hon och fortsatte skrika. Jonas kommentar var givetvis att jag skulle ge henne mat. Men hon e inte alltid hungrig när hon skriker! Blev irriterad över det och gick ner med henne i soffan. Värmde en flaska åt henne för o se om hon ville ha, men det ville hon inte. Så skrek hon lite till innan hon släppte världens prutt....och efter det så somnade hon gott för natten. Känns jättetrist när hon är så ledsen och man inte kan hjälpa henne. Dessutom var hon snortrött. Men att skrika så mycket för en prutt känns lite överdrivet. Hon måste haft riktigt ont av den....lillplutten!
Började morgonen med att bada henne. Hon luktade inte godis efter att ha kräkts igår kväll. Hon har aldrig kräkts så innan, men nu kom det. Inte mycket, bara lite varje gång. Men det luktade dessto värre...*blä*
Just nu sover hon gott i vagnen. Själv tänkte jag duscha om en stund. Känner mig bakis idag, har inte druckit en droppe men det är för att jag är så trött o mör.

Ha en bra dag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar