fredag 23 oktober 2009

Hej hej

Fredag idag. Thea blir 7 veckor idag *grattis lillfis*
Igår ringde dom från Uppsala och gav oss en tid dit på tisdag, så då ska Thea träffa ögonläkaren.
Annars har det inte hänt så mycket. Var i Västerås igår hela dagen typ och fördrev tiden som mammaledig=) Köpte nya vinterskor till barnen. Inte tänkt att jag skulle köpa dom just igår, men när vi gick in på intersport där så reade dom ut förra årets modell. Skitbra pris så jag blev nöjd. Tror barnen är redo för vintern nu, alltid skönt.
Sen på eftermiddagen igår var vi på kalas hos William som fyller år imorgon. Ska dit då med, men då är inte Cassandra och Benjamin hemma. Dom ska till deras pappa och Lisette idag. Har turen att grannarna ska till storstaden idag, så dom tar med B och C dit då, så slipper vi också åka. Ska ändå till Västerås och hämta Jonas barn idag.
Skulle fota Cassandra härom dagen i sina nya H/H vinterkläder, men när jag slog på kameran så e den pajj=( Objektivfel står det på den *snyft* En kamera är ett måste så jag får se om vi köper en ny under helgen eller hur vi ska göra. Att lämna in den kostar typ lika mycket som att köpa en ny har jag hört. Behöver ingen värstingmodell, bara en vi kan fota med. Den vi har nu har jag varit supernöjd med! Ska börja med att kolla på blocket vad som finns. Älskar blocket=)
Var på utv.samtal på Cassandras dagis idag. Allt går bra där, men det kände jag på mig. Hon berättar ju alltid om sina dagar när hon varit på dagis och jag märker på henne att hon trivs bra där. Pratar bara gott om det *skönt*
Jaha, helg framför oss. Har inte så mycket planerat mer än att fira William imorgon. Lite upp till Jonas att komma på nått nu när han har sina barn här. Jag skulle vilja åka upp till sthlm nån dag och strosa runt, men det blir inte denna helg. O inte nästa heller för då är vi i Arboga på lördagen och på söndagen har vi kalas för Benjamin här hemma. Benjamin har bjudit hit sin farmor och farfar också samt sin pappa och Lisette och dom kunde alla komma. Jättekul för han. Han har ju inte firat så (ihop med min sida också) på flera år nu. Så det blir en del folk då=) O han längtar som tusan tills den 14 nov när han ska till Globen med Benny och Ingela och kolla på Monster Jam. Han pratar om det mest hela tiden....ja, när han inte spelar förståss. Nog den bästa födelsedagspresent han kommer få. Sorry alla andra, men det är faktiskt så i hans ögon mätt=)
Nästa v är det höstlov och barnen och jag ska myyysa en hel vecka utan stressiga mornar osv *längtar*
Nu ska jag slänga ihop nått att äta till lunch.
Ciao....

Saknar er!! Hittade en fin bild som jag stal av min syster...hoppas det är ok=)

Längtar efter dig tjejjen!! Saknar dig och har nedräkning tills vi syns=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar