lördag 24 oktober 2009

Jaha då sitter jag här igen då

Bara jag som e vaken. Skittrist en lördagkväll o behöva sitta ensam uppe, klockan e ju inte ens mycket=( Blev irriterad över suckandet och stånkandet här hemma så efter middagen packade jag ner lite nattsaker till lillfisen och begav mig till Helena. Kan väl lika väl vara där hemma och ha det trevligt än o vara här o lyssna på suckar! Så det var det jag gjort ikväll. Dom hade fortfarande fikagäster där efter dagens firande för William, så det slank ner en kaffe o kaka hos mig då=) Sen låg vi o slappade en stund jag o Helena innan jag tyckte det var dags o komma hem. Men tydligen sovs det i huset då. Har lagt Thea nu, hon sover inte än men snart så hoppas jag. Själv tänkte jag surfa runt en stund o se vad som händer i cybervärlden en kväll som denna.
Imorgon kommer mina älskade barn hem igen *saknar* En helg går så fort och jag vet att dom hade velat stanna hos deras pappa o Lisette lite längre än bara en helg. Men på jullovet så ska dom iaf vara där lite längre.
Nu är det ju höstlov och det ska bli riktigt nice och inte behöva ställa klockan på hela veckan. Jo, på tis när vi ska till ögonläkaren måste jag ju det. Men jaja, det var ju bara en dag det=)
Köpte föresten en utklädnadsdress till Cassandra idag som hon ska få ha på maskeraden på torsdag. Hon har ju så gärna velat haft en ny, men jag har sagt att hon får ha nån som hon har hemma. Så hon kommer bli jätteglad när hon får se att jag köpt en ny åt henne...min lilla princesstjej=)
Thea sover visst inte. Hon tjoar o skriker lite om vartannat hör jag. Dags för mig o kila upp o ge henne nappen o hoppas på att hon somnar snart. Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar