lördag 17 oktober 2009

Ojoj, 4 dagar sen sist

Vet inte riktigt varför det inte blivit nått bloggande på slutet, men men. Nu är jag iaf redo=) Tänker iaf inte skriva en massa om vad vi gjort o inte gjort...typ bara en del.
I tisdags så hade ju barnen med sig kompisar hem efter dagis/skola. Tyckte dom var jättekul, o jag med=)
I onsdags var det läxläsning för B när han kom hem från skolan. Gick jättebra för han. Sen på kvällen var det brottning. Vi åkte alla dit. Första gången jag var med, jättekul o se. Jätteduktig är han och han tycker det är jätteroligt där!
I torsdags vet jag inte vad vi gjorde....hmmm....eller jo, jag och Thea var inne i stan på dagen och handlade lite kläder o sånt. Käkade även lunch där innan det var dags för o åka hem o hämta C på dagis. Senare på eftermiddagen så var vi på bvc med Thea. Hon vägde nu 4960 g och var 55 lång *stora tjejen*
Efter det så begav vi oss in till stan igen. Den här gången för o byta en tröja på h&m samt en tunika på lindex. Passade även på att köpa ett skidset till C. Jättefint var det! B ska få sitt på måndag *längtar*
I går fredag såhände det inte mycket. B var i skolan till 14. Då kom han hem med en kompis som stannade här till 17. Jonas åkte till Arboga och hämtade J o E som ska vara här under helgen. Jag och tjejerna var hos grannen en stund och fikade. Sen stannade C kvar där medans jag och Thea gick hem o städade lite. När jag städat klart kom C hit med Hanna och lekte här. Bakade med tjejerna, så fikade vi sockerkaka sen.
Fredagsmys på kvällen och sen Idol. B får vara uppe till 21:30 nu på fredagkvällarna när det är Idol så han kollade på det med mig o Jonas. Men tyckte han var mer intresserad av att ligga o prata med oss än o se på tv=). Hade dukat med chips o dip, choklad och saft=)
Idag begav vi oss av till sthlm hem till min faster. Hade det trevligt *tack för allt*
På vägen hem så stannade vi på toys ´r us och köpte paket åt William som fyller 3 på lördag.
Ja, det är väl lite av det vi sysslat med på slutet.
Nu har vi intagit varsin soffa jag och älsklingen. Han ser på tv och jag har datorn, som vanligt då mao=) Lägger in bilder imorgon på dagarna som varit.
Kram o godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar