lördag 24 oktober 2009

Livet utan en kamera

*snyft* hur lever folk utan en kamera? Jag har ju kameran med överallt annars, men nu e den ju pajj=( Känns helt värdelöst faktiskt!
Igår efter B och C åkt så åkte jag o Jonas till Hälla. Han skulle möta upp sina barn i västerås. Vi gick in på stadium och fyndade lite smått=) Hann väl va där i typ 10 min innan Jonas var tvungen o åka till Erikslund för o hämta sina barn. Blir så irriterad på sånt.... Deras mamma hade väl kunnat köra 10 min till o släppt dom där vi va. Fast jag börjar vänja mig. Varenda eviga dag så måste hon ju jämt höra av sig för o berätta både det ena o det andra eller kolla läget när dom e här. Så en myskväll eller en hel härlig dag med bara älsklingen får jag nästan aldrig, jämt så kommer det sms från henne. Tråkigt men sant.
Iaf, igår på stadium...jonas köpte en höstjacka. Jag ett par skor till Cassandra. Sen köpte jag även en fleecejacka till jonas samt en ny vinterjacka till han. Dom hade halva reapriset där vi var (fanns mycket).Så jag betalade 450 kr för skorna,2 jackor o en fleece. Ord.priset var på 1950 kr. Kanon=)
Igår kväll dukade vi upp med godis,dip,morot,gurka och chips jag o jonas *mums* sen intog vi soffläge och kollade på idol.
Nu har jag precis varit inne på ica och handlat blöjor till Thea. Ska om en timma på kalas hos min gudson som fyller 3 *grattis William*
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar