tisdag 20 oktober 2009

Godmorgon

Lite hipp som happ med mitt bloggande, ni får ta det för vad det är=)
Var på bvc igår igen med Thea. Nu träffade vi barnläkaren. Oftast gör man det vid 8 veckor, Thea är ju bara 6 veckor. Men tydligen kommer bara barnläkaren hit en dag varannan månad! Inte ofta mao. Sist vi var på bvc så tog jag upp det att jag tycker att Thea hellre tittar på annat än på en själv när man pratar med henne. Men o andra sidan så är hon ju så liten fortfarande. Men barnläkaren tyckte samma sak så igår skrev hon en remiss till ögonläkaren i uppsala. Hon sa att man ofta får en tid rätt snabbt, innan 1-2 veckor. Tror inte det är nått fel alls, men läkarn igår sa att vid minsta misstanke om nått så skickar man remiss dit. Vägde o mätte inte henne eftersom vi gjorde det i tors. Allt annat läkaren kollade såg bra ut.



Idag ska jag förhoppningsvis åka till Små stjärnor och köpa ett vinterset till Benjamin. Grymt snyggt är det



Cassandra köpte vi åt förra veckan. Ett fix set från Lindex. Jättefint är det och Cassandra är helnöjd.



Skulle behöva hitta en till sån där mössa åt henne bara. Den är vändbar, randig på ena sidan och svart med ett rosa fix märke på den andra. Den vi köpte var den enda som fanns kvar, men jag tror hon behöver en strl större. Nu blev det en i strl 48/50. Så en i strl 52/54 vore kanon.

Snart dags att bege mig in i duschen och bli lite människa igen. Fryser som attans även att vi eldade en hel del igår kväll. Jättemysigt att tända brasan på kvällarna.

Syskonkärlek

Mitt fina armband jag fick av Sussie och Micke i lördags

Thea fick kläder av Monica

Hon fick även denna fina av Sussie och Micke

Min fina Cassandra

Kärlek

Cassandra med sina 2 kompisar Hanna och Nellie
Lite nytt till lillfisen i hemmet

O lite nytt till Cassandra. Behöver jag tala om att hon älskar sin Hello kitty??=)

Cassandra och Hanna i likadana kläder. Här hjälper dom mig att baka en sockerkaka




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar