fredag 9 oktober 2009

Kallt idag

Vaknade vid 5:30 i morse av lilla Thea som fått hicka. Inte lätt för henne att sova då. La henne brevid mig o Jonas i sängen så jag skulle kunna sova en stund iaf=) men då vakna visst Jonas med och tog upp Thea på sitt bröst en stund. Sen tänkte jag att han kunde få sova en halvtimma till innan hans kl skulle ringa, så jag o Thea gick ner o la oss på soffan ist. Men då gick Jonas också upp. Jaja, så kan det bli=) Han åkte till jobbet kvart över sex och vid halv sju kom Benjamin och Cassandra upp. Då satte jag Thea i babysittern och så gick jag in i duschen. Va så kallt så det blev en lång värmande dusch *skönt*
Vid tjugo i åtta la jag ner Thea i vagnen och följde med Benjamin til skolbussen. Sen hem igen och gjorde frukost till mig och Cassandra. Thea åt lite hon men och sen somnade hon om.
Ja, sen har det inte hänt så mycket mer. Höll på att förfrysa när jag gick till busssen. Var 3 grader ute och solen sken, så jag trodde det skulle vara lite skönt iaf. Men det blåste ju tydligen jättemycket märkte jag när vi gått ut=( Tur att Benjamin hade mössa på iaf.
Cassandra sitter just nu o pysslar (som alltid) och jag hamnade här en sväng=)
Ska snart kila över till grannen och ta en morgonfika *trevligt*
Vid 5 tiden kommer Lisette och hämtar barnen. Det är pappahelg för dom i helgen.
Jonas har bytt helg med sina barns mamma, så han o jag kommer att ha barnen på olika helger. Både på gott o ont. Nästa helg har vi alla som tidigare, men sen blir det ändrat.
Ha en jättebra dag på er!
Kramen

Benjamin i morse. Inte ofta jag får fota han, men idag tyckte han utsikten var så fin och sa att jag fick fota han=) och så här blev resultatet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar