måndag 9 januari 2012

Sista dagen

Sista dagen för på jullovet idag för barnen=) Den har mest spenderats i tvättstugan och i hemmet. Blev en liten sväng ut bara. Härligt väder har det iaf varit. Kallt o sol=) Men nu vill jag ha snö, o barnen med!
Har hunnit med några telefonsamtal idag. Bla så pratade jag lite med fastighetsskötaren om helgens bravader i porten. Men på torsdag åker knarkarna ut sägs det. Men det skulle dom ha gjort i mitten av dec med, så vi får väl se vart det här slutar nu. Vill ju att barnen ska känna sig trygga med att kunna gå in och ut själva. O fina Elin är ju ofta här och leker och brukar kila hem själv även hon. Men snart går det nog igen=) Dessutom verkar det ju rätt lugnt på veckodagarna.
Såg att det stod om händelsen på magazin24.se. Men det som står är nog hans sätt o se på saken, stämmer inte direkt. Dessutom står det att en man blev brutalt misshandlad...hmmm...misshandlad javisst, men brutalt?? Haha=) Nää..det blev han inte. Inte av det jag såg iaf. Men jag antar att han vet vilka det var, men dom vill väl inte namnge varandra. Brukar nog vara så. Han sa att dom var maskerade, men det var dom ju inte heller. Men säger han så så är det väl för att han inte vill sätta dit ngn. Usch, hur blir det så för vissa? Tycker det är jättetragiskt att det ska sluta så för många. Ser på tok för många sånna nu när jag jobbar nere på stan. Man behöver inte vara rik för att må och leva bra. Jag är det INTE, men jag mår bra för det=) Alkohol har aldrig varit ngt för mig iaf, ytterst sällan jag dricker. Men man kan väl iaf göra det med måtta, och ta vara på vardagen som kommer efter.

1 kommentar: