fredag 27 januari 2012

Godmorgon

Fredag idag då. Ska jobba stängning idag så jag har hela dagen på mig att fixa och dona=) I onsdags efter jobbet fick jag för mig att prova möblera om på övervåningen och byta rum på barnen. Blev hyfsat nöjd. Igår fortsatte jag projektet så nu är jag nöjd=) Har lite problem med att hitta nå fin möblering till Cassandras rum, men så har det ju varit länge nu. Vet inte varför, och jag vet inte varför det jämt är hennes rum jag alltid är minst nöjd me=( Men jag hoppas och tror att jag är nöjd nu. Får se om jag sätter upp tapeterna me i Benjamins rum snart. Sånt projekt bara=)
Idag tänkte jag fixa så Cassandra antennkabel räcker till hennes tv, sen ska jag skruva ihop byrån me som jag fortfarande inte har gjort. Sen på eftermiddagen ska jag hjälpa Jonas lite i hans lägenhet. Så jag får nog dagen och gå innan det är dags för jobb halv fem. Ska packa lite åt Cassandra med som ska på disco ikväll. Innan discot ska hon vara hemma hos en klasskompis och göra sig i ordning där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar