torsdag 12 januari 2012

Hej o Hå

Hoppas eran torsdag varit bra?! Min har varit helt ok=) o än är den inte slut=)
Var upp till gamla lgh idag på eftermiddagen och städade ur den, det som jag skulle städa. Det blev ju inte allt med tanke på vattenläckan som var. Jonas hjälpte mig med städningen och det var guld värt! Tack raring!
Dessutom så hjälpte han mig så jag kan ansluta tel till datorn=) Tjoho!

Har fullt upp här hemma med och renovera Theas säng. Har kommit liiiten bit på väg. Har tvättat den med målartvätt, sandpapprat upp ytan, haft på kvistlack och spacklat den=) Väntar bara på att andra omgången spackel ska torka sen ska jag grundmåla den ikväll.
Cassandras pigtittare jag grundsprayade igår får vänta nån dag för det har blåst ute idag så då är det ingen idé att ens prova spraya den med färg. Får ta den i helgen om jag har tur.

Igår var det sol och vindstilla så då påbörjade jag Cassandras pigtittare. Här är den sprayad med grundfärg bara.




Theas säng är mitt projekt som jag kan pyssla med inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar