torsdag 19 januari 2012

Kväll

Så var denna kvällen kommen. Har haft fullt upp hela dagen med jobb och allt som hör till när man kommer hem vid halv sex. Dagen på jobbet var bra, som vanligt=) Lite lite folk bara som jobba, men det är ju sånna tider nu med sjukdom osv. Blev en liten konflikt mellan ett ungdomsgäng och mig men sånt hör väl till. Jag ger mig INTE ang vissa saker o så är det bara!=)
När jag kom hem väntade Benjamin och Cassandra här hemma på mig. Hade köpt med kycklingklubbor hem som dom skulle få till middag. Själv åt jag en tallrik yoghurt. E inte så förtjust i o gnaga runt på en kycklingklubba=)

Igår var vi i väg med Thea och lämnade nya blodprov. Gick toppen även denna gång. Hon tittar nyfiket på hela tiden vad som händer och sker. Trodde hon skulle ha blivit lite blödigare för nålar o sånt men det hade hon inte. Inte ett ljud från min lilla dam <3
När rören var fyllda, 5 st, så hann hon leka nån minut medans vi pratade lite med sköterskan. Ena röret skulle skickas till Huddinge så det kunde ta upp till 14 dagar innan vi får provsvaren.

Vi fick sitta i trapphuset och vänta nån minut när vi kom fram. Thea kan ju inte vara med på kort utan att spexa till det, men ni får nöja er med dessa bilder=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar