måndag 16 januari 2012

Klar

I går blev jag klar med Theas säng=) Eller i lördags målade jag klart den, men igår kunde jag skruva ihop den igen. Blev jättenöjd med resultatet=) Nu är den vit och fin, träfärgen och nallebjörnarna är ett minne blått=)
O hennes påslakanset hon fick i julklapp gjorde sig jättebra i den vita sängen.

Väldigt blå bild av nån konstig anledning, men tyvärr den enda jag har från när jag höll på. Här har jag tvättat, slipat, spacklat, slipat lite till och kvistlackat den. När allt det var klart så skruvade jag isär den och målade=)



Taadaa! Färdig=)




Så här såg den ju ut från början när jag köpte den i höstas


Nu ska jag ställa mig vid spisen och laga middag åt Benji och Cassandra. Jobbar halvsent så dom får värma själva ikväll. Sen ska jag kila ner till tvättstugan igen, sen till apoteket och köpa Emblasalva åt Thea och sen ska jag jobba. På onsdag ska Thea till Köping och lämna nya blodprov., Hon har inte lämnat sen i somras så nu är det dags igen.

O bara så ni vet så är jag jättelycklig <3
Jag har tre fina barn, en fin livskamrat, ett fint boende, en fin pappa, fina syskon, fina vänner och ett roligt jobb.

1 kommentar:

  1. Vad fin den blev!!! :) :) Vad duktig du är syrran! Ser ju ut som en helt ny säng!
    DU ska vara lycklig! En superbra syster och mamma, tänk att du tar hand om 3 barn, jobbar både dagar och kvällar och ändå får du ihop vardagen, bra kämpat! :)
    Puss <3

    SvaraRadera