måndag 2 januari 2012

2012

Hann inte blogga igår så jag får skriva årets första inlägg idag=)
Hoppas ni får ett bra 2012!
Och hoppas att eran nyårsafton var bra=) Jag jobbade fram till kvart över sex sen efter jobbet blev jag hämtad och sen bjuden på en trerättersmiddag, öl och sen bubbel vid tolv slaget. Jonas fyllde ju år också på nyårsafton så vi firade han lite också=) Hela 37 år är han nu...haha=)
Benjamin och Cassandra blev hämtade på nyårsafton av farfar och ska stanna där tills på onsdag. Då ska min faster hämta dom och sen senare ska dom till morfar=) Dom kommer får en kanonvecka dom små liven=) Det är dom värda!
Thea var såklart med oss på nyårsafton och hon var så söt och go. Tog ett gäng bilder med mobilen som jag tänkte visa er, men jag får ingen kontakt mellan mobil och dator=( Vid halv tio på nyårskvällen stupade dock lilldonnan i säng, jättetrött med fortfarande jättego=) Väckte henne lite vid kvart över tolv så hon skulle få se några raketer, men efter att hon sett första så pekade hon på sängen och ville sova igen. Tur det smalls raketer typ hela kvällen så hon fick se då, hon var helt till sig av alla raketer=)

Igår snöade det för fullt. Äntligen! Men det som kom är tyvärr borta igen=( Nu är det några plusgrader ute så det det är bara blask och trist. Men lite pulka hanns det med igår och Thea älskade det! O snöbollskrig var en riktig hit! =)

Idag chockade lilldonnan med och sova till nio! Från halv åtta igår, så det var skönt! Inte ofta jag vaknar innan henne=) Men idag kunde jag smyga upp och brygga kaffe och njuta av morgonens tystnad en stund.


1 kommentar:

  1. 37 är väl inget, du fyller ju 30 i år @-}--

    SvaraRadera