tisdag 17 januari 2012

Barnkliniken

Imorgon är det åter dags för ett besök på barnkliniken med Thea. Då är det blodprov som står på schemat. Hon har inte lämnat sen i somras, och då tog dom 7 rör....får se om det blir nått liknande denna gång. Blev rådd Embla henne först, så emblaplåster köpte jag igår. Brukar inte gå så bra med dom då hon inte tycker om plåster. Men det känns som det kvittar för det har alltid gått så bra iaf med stick i armar och fingrar. Men hon blir å andra sidan större och mer medveten om vad som sker.

I dag har jag jobbat. Likt alla andra dagar=) Men jag trivs så bra på mitt jobb så det gör mig inget att det blir mycket jobb ibland. Bara kul=) Är ju ledig i helgen iaf=) Då blir det sthlm på Lördag och sen på kvällen åker jag och Benji och Cassandra till Heleba & Co i Enköping och sover där tills på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar