måndag 19 december 2011

Väntan

Väntar på att Benjamin och Cassandra snart ska komma från skolan. Benjamin ringde nyss och sa att en kompis följer med hem också.
Idag har jag hunnit med en hel del, till skillnad mot igår..haha=)
Men nu är dom flesta julklapparna inslagna, jag har gjort en handlingslista till julen, jag har ringt viktiga samtal, jag har tvättat, jag har lagat barnens middag så dom kan värma det ikväll i micron bara och ja..jag har fått dagen o gå helt enkelt.

Imorgon har vi en läkartid i Köping med Thea. Får se vad som sägs där nu då. Men vi vet ju redan provresultatet från senaste röntgen, så det går blir nog bra. Att hon har ett dubbelsystem från vänster njure syntes ju nästan till 100% på ultraljudet dom gjorde i våras på henne. Så det var liksom inget nytt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar