lördag 10 december 2011

Julmarknad och julbak

Idag var det julmarknad här i stan. Inte så mycket o hurra för, men alltid trevligt på något sätt iaf med julmarknad=) Men snön saknas verkligen tycker jag.
Gick runt en vända och kikade o så. Blev inte så mycket shopping direkt, men lite polkakäppar(ska ha i granen), lite godis i fina påsar, en god jul sten och en god jul skylt.
Medans jag var en i en liten butik på stan så gick Jonas bort och kikade på hästarna med barnen. Thea var överlycklig när hon fick mata den lilla ponnyn=)



Efter julmarknaden blev det lite handling på Coop innan det var dags att kila hem igen. Köpte till pepparkakshus och lussebullsbak. Så det har vi roat oss med ikväll jag och barnen=)
Cassandra ville baka med sin morfar imorgon, men det gick inte. Och Thea tycker hon bakar hela dagarna med olika personer, just nu är det mycket Elly & Illa...haha kan ni gissa vilka det är?? Benny och Ingela=) *sötnöten*

Nä, nu ska jag surfa runt en stund innan det är dags o sova. Benjamin ska möta en kompis o gå på bio imorgon fm och jag o tjejerna ska vara ute o leka en stund.

Ha det! =)

Bjussar på en me and myself

1 kommentar: