torsdag 1 december 2011

Home

Har varit hemma några timmar nu med inte haft tiden att sitta vid datorn förens nu. Tyvärr lockar sängen rätt mycket så jag kommer inte bli långvarig här.
Har iaf haft en bra dag på jobbet. Rätt skönt o komma dit faktiskt=)
Imorgon är det jag som blir hemma med Thea. Men helgen är Jonas helg sen så på lördag kan jag jobba=) Nu är det bara hoppas på att dom andra 2 inte blir sjuka.

Så imorgon när jag är hemma tänkte jag börja finurla lite på julen. Den närmar sig med stormsteg. Blir som sagt inget överrösande av julklappar till barnen, finns inte ekonomi för det när man lever ensam. Men det man ger ska vara genomtänkt och något som man vet att dom vill ha. Har köpt lite redan som redan är inslagna, men det är bara praktiska saker så som nya påslakan osv till barnen.
Men sen är det ju själva julstämningen man vill komma åt också. I år kommer vi iaf att ha en riktig gran=) Tidigare har vi haft plastgran eftersom Jonas inte tål vanlig.
Har köpt en ny julgransmatta och sen när lönen kommer ska jag köpa en julgransfot också.
Hittade en jättefin julgransmatta på H&M Home för 99 kr



Julen här hemma går i vitt och rött i år. O lite silver blir det i granen också=)

Kommer även att lägga upp lite här på bloggen av vad barnen önskar sig i julklapp i år. Det där med skidor får bli nått annat år tror jag=) Cassandra vill spela innebandy och Benjamin med. Såå...ja vad säger man...haha=)

Natti Natt på er alla goa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar