måndag 26 december 2011

Mat

Är så hungrig så det är snart dags för att laga middag. Är så grymt sugen på dillstuvad potatis med gravad lax=) Så det får det bli här hemma idag!

Har haft en lugn hemmadag idag med, bara gått till coopen o handlat lite. Haft tvättstugan också. När jag skulle ner dit i morse så möttes jag av en sovandes knarkare/alkis precis utanför hissdörren i källaren. Så jag åkte upp igen och stängde in mig i min lgh=) o ringde till polisen så dom fick komma o ta bort han så jag kunde gå ner igen för o tvätta. O min ytterdörr har någon sparkat på inatt så den gått sönder=( får ringa till hyresvärden imorgon om den.
Finns inte så många o välja på här, så jag vet vem det är som gjort det. Vissa folk har märkligt beteende. Trist bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar