tisdag 20 december 2011

Granen på plats

Så, nu är årets julgran på plats i vårt hem. Var några år sen sist i hade en riktig gran så nu hoppas jag det kommer lukta extra juligt här hemma=)
Fanns en liten ful sak kvar i Arboga bara, eller dyra kungsgranar som ekonomin inte tillåter just för tillfället. Så det fick bli en tripp till Köping där dom hade några fler att välja mellan. Eller hmm...det fanns 3 st framme bara för han som sålde höll på att stänga och hade lastat upp resten på kärran. Men jag roffade en gran från kärran.

Får se om jag hinner klä den imorgon med barnen, annars får det bli ett torsdagsprojekt. Imorgon kan bli tajt om tid då jag har lite annat att dona med.

Var i Köping på förmiddagen och träffade Theas läkare. Vi skulle gå igenom röntgenbilderna från senaste röntgen. Dubbelsystem, som vi redan visste. Sen förstod jag inte så mycket mer, men hon skulle skicka röntgenbilderna till nån njurexpert i Göteborg (varför ska det alltid låta så extremt med läkartermer??) och sen kontakta en annan läkare i Västerås om ett eventuellt benmärgsprov. Känns ju lite sisådär, men det blir nog bra i slutändan.
Hon är iaf frisk och pigg nu=) Hoppas hon får vara det i jul med.

Nu väntar sängen så natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar