lördag 17 december 2011

Clock

En vecka kvar till julafton idag=) Men jag har inte den känslan alls i kroppen, saknar snön! Skulle ha köpt julgran idag, men det regnade så mycket så jag var inte så sugen på det. Får ta det på tis, då är jag ledig=)
Dessutom har inte min julgransmatta kommit som jag beställt=( Hoppas den kommer till tisdag.
Däremot har den fina julsäcken kommit=) Jättefin! Och kul med en ny då den andra har flera år på nacken och faktiskt är väldigt ful.

Julsäck från H&M 99 kr


I går var jag iväg på eftermiddagen och köpte mig en sak=) Köpte en stor och fin klocka som ska pryda ena väggen i vardagsrummet. Har inte hängt upp den än bara så den står på golvet fortfarande. Tror den är 60x40.



Tack fina pappa

1 kommentar:

  1. Superfin klocka! Och vilken fin julsäck :)

    Ha en bra lördagkväll syster! Pusss

    SvaraRadera