lördag 3 december 2011

Godmorgon

Lördags idag. Ingen lillfis hemma så jag sov ända till halv nio=)
Idag blir det jobb o jobb för min del. Ska bli riktigt skönt och komma iväg dit i några timmar när jag varit hemma så mycket dom 2 senaste veckorna. O det lär ju bli nån dag hemma nästa vecka med med Thea nu när hon har vattkoppor. O måndag den 12 vill jag vara ledig eftersom Cassandra har lucia på skolan på morgonen och sen har Thea sitt första luciatåg på dagis på eftermiddagen.
Så summan av sjukdomar o allt blir väl 0 kr i lön i januari=(

Nä, nu får det bli en lång och varm dusch tror jag. Inte ofta jag kan duscha utan att leka tittut med Thea under tiden=) Haha, hon brukar ju sitta på toalocket och dra draperiet fram o tillbaka. Ibland klär hon av sig och kommer in till mig också=)


När hon var liten så sov hon mest hela tiden och när hon var vaken var hon så snäll och go=)


O nu när hon är stor så är hon väldigt jävlig men go=)

1 kommentar:

  1. Trodde aldrig denna blogg skulle vakna upp igen, men jojomen! Vilken tur :)
    Hoppas Thea blir bättre snart så du kan jobba som vanligt. Puss

    SvaraRadera