onsdag 8 september 2010

Uttråkad

E grymt uttråkad idag! Hela dagen har varit seg och bara allmänt tråkig. Får mig några goa skratt av barnen till som tätt iaf=) Just nu är Cassandra ute och leker...som ALLTID, Benjamin spelar på sitt DS och Thea leker med sina leksaker här i vardagsrummet. Själv slog jag på datorn precis för o kika runt lite. Men det blir ju typ alltid samma sidor man kikar in på. Inte heller så jäkla roligt alla gånger.
Hoppas på att Jonas köper med sig frysetiketter hem så jag kan ägna min kväll åt att börja märka till loppisen. Då får jag iaf något att göra idag!
Vid 18 tiden borde Jonas komma hem. Då ska maten stå på bordet så det inte blir alltför sent för barnen i säng ikväll. Pannbiff, potatis och sås står det på menyn ikväll. Inte helt fel det=) Var länge sedan vi åt det här hemma. Men nu när det är höst så kan man börja laga lite sån mat igen. Det är ju inte direkt så att man äter så på sommaren, inte vi iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar