tisdag 7 september 2010

Hej hej

Barnen sover sedan ett par timmar tillbaka och här sitter jag=) Har kollat på Idol med min Finaste och nu ser han på fotboll så då passar jag på att slänga in ett snabbt hej. Ska snart förbereda morgondagen med att packa skolväskorna och ta fram kläder åt alla barnen. Ett projekt på minst en halv timma!

Idag hände det lika lite som igår. Alla dagar ser ju typ likadana ut..rätt trist om jag ska vara ärlig. Men jag myser med Thea här hemma på dagarna och det är hur mysigt som helst! Hon är så jäkla go och mysig! Men idag har varit en trött dag för henne, så hon har sovit rätt mycket och varit allmänt grinig. Men vi var ute och promenerade runt i parken och hon fick gunga lite, det tycker hon e kul=)
Dom 2 stora hämtades vid halv 2 och idag hade dom med sig en varsin kompis hem. Benjamins kompis Robin gick hem vid halv fem och Cassandras kompis Hanna stannade och åt middag med oss=) Dom lekte alla riktigt bra idag! Skönt!

Var in på Lindex hemsida tidigare och kikade. Hittade en hel del fint som jag vill köpa åt barnen. Inte så mycket till B, men till tjejerna iaf=)
Ska visa er bilder senare på det jag spanat in...har sparat bilderna på datorn, men jag vet inte vart jag sparat dom=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar