onsdag 8 september 2010

Onsdag

Thea sover nu äntligen och jag ska snart börja gå igenom kläder inför loppisen som är den 25:e. Har inte så jättemycket att sälja, men lite blir det iaf. Men sen är det ju vinterkläderna också som ska gås igenom. Tror dock inte att jag kommer att sälja ytterkläderna på loppisen, får se. Eventuellt Cassandras FIX skidset, men inte hennes Helly Hansen som är i jättefint skick. Det säljer jag nog på blocket ist.

Ska börja leta efter nytt åt dom också som dom ska ha denna vinter. Spanade på årets FIX jacka, den är verkligen jättefin! Ceriserosa. Får nog bli en sån till Cassandra. Självklart skidbyxorna också. Sen tror jag hon kommer att få ett set från Didrikson också. Var riktigt nöjd med FIX förra året, så därför kör jag nog med det iår också. Benjamin hade ju ett Cross förra året som var toppen, så ett sånt får det bli till han iår med. Hoppas på nån fin färg bara=)
Sen är det ju skor också till alla...blir dyrt det här=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar