torsdag 9 september 2010

Härliga Torsdag

Vaknade på tok försent idag. Inte försent så vi missade skolan, men det blev stressigt iaf här hemma. Har ju alltid Thea som väckarklocka, men idag ville hon tydligen sova ända till kl 7=) Klagar gör jag absolut inte! =)
Men jag fick iväg dom 2 stora i tid och sen blev det lite mys med lillfisen innan hon tyckte hon skulle sova igen kl 9. Så nu sover hon fortfarande.
Själv har jag prismärkt inför loppisen. Har inte allt här uppe som ska säljas, en del ligger i en kartong i förrådet. Så jag får hämta upp det med och gå igenom det och prismärka det sen.

Idag efter skolan så tror jag B ska leka med en kompis. Cassandra ska börja på kören idag=) Det har hon längtat efter. Ska ta med mig granntjejen dit också för o se om hon också vill börja.

Solen skiner och det är kanonfint väder ute. Lagom varmt=)
När Thea vaknat blir det lunch, sen disk och sen går vi ut en sväng. Hon älskar att få knata omkring utomhus och att gunga. Kan ju säga att det inte är lätt att få med henne in sen igen, eller få ner henne i vagnen=( Men det är bra att hon tycker om att vara ute=)

Hoppas eran Torsdag blir bra! Det kommer min att bli. Kvällen kommer att avslutas med föräldramöte nere på skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar