tisdag 14 september 2010

Hej svejs

Nu är jag här igen=)
E ensam hemma just nu. Eller, barnen sover ju så helt själv är jag inte. J är hos en kompis o snackar skit antar jag=)
Idag har jag varit hemma med en sjuk Benjamin. Han kom hem från skolan igår och sa att han hade ont i halsen. Även imorse sa han det så han fick vara hemma. Men han är piggare nu så vi får se hur morgondagen blir.
Cassandra är pigg som alltid och har varit i skolan.
Efter att jag hämtat C i skolan idag åkte vi in till stan. Inte C för hon ville vara hos en kompis ist. Själv ville jag se något annat än det här hemmet=)
Så jag, B och T åkte in till stan. Tanken var att jag skulle köpa en klänning till Thea på h&m. Men när vi väl var på h&m så hann vi bara med damavdelningen innan J ringde och sa att han skulle hämta oss. Men jag köpte lite nytt till mig själv iaf=)

Nu kom min fina hem,så nu blir det inge mer blogg ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar