torsdag 16 september 2010

Godmorgon

Grått och trist ute idag=( Var lite sol innan 8, men den verkar ha försvunnit lika snabbt som den kom tyvärr.
Knatade iväg med Benjamin och Cassandra till skolan vid 8. Sen hem igen till den lilla damen innan Jonas skulle åka.
Just nu sover Thea, som alltid när jag bloggar känns det som=) La henne i vagnen idag för vi måste till affären och handla lite. Affären öppnar ju inte förens kl 10 här, annars hade jag gått direkt efter att jag lämnat i skolan.
Igår kväll när Jonas kom hem hade han men en jacka till mig som han hade köpt på h&m. Hade ringt och lagt undan den så det skulle bli rätt=) Snygg jacka som kommer bli ännu snyggare med ett par schyssta stövlar till nu i höst!
Ska kika runt efter ett par stövlar som kan tänkas passa mig. Får se om jag gör det i helgen, om vi ska åka till något köpcenter. Här i stan finns det inte så stort utbud.

Efter skolan idag är det kör för Cassandra. Hon har längtat som en toka efter kören=) *sötnos*
Benjamin ska traggla sig igenom sin lånebok som han sen ska recensera. En bok per månad ska dom läsa och recensera under 2:an och 3:an.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar