söndag 19 september 2010

Ensam mamma söker

Snart ska jag bänka mig framför tv:n och kolla på Ensam mamma söker. Ska ta med lite lego dit och gå igenom=)

Har haft en jättebra dag idag. Gick upp vid halv åtta, åkte hemifrån vid halv nio, kom fram till Lisette och Stefannie vid halv tio, åkte därifrån vid kvart över elva, kom fram till pappa vid halv tolv, åkte därifrån vid kvart över ett, kom fram till Helena kvart i två, blev hämtad av Jonas vid halv sex och nu är jag alltså hemma=)

Hos Lisette och Stefannie så blev det kaffe och prat och allmänt trevligt. Hade aldrig varit hemma hos dom innan, men nu så har jag det=) Får bli besök där fler gånger!
Hos pappa blev det lunch. Hamburgare åt vi=) *tack älskade pappa*
Anledningen till att det blev så tidspressat var för att Jonas ville vara hemma till absolut senast halv tre. Då var det avspark i fotbollen han ville se. Men han släppte av mig och barnen hos Helena på väg hem, så var vi där hemma och umgicks medans han åkte hem och kollade på fotboll.
Benjamin är kvar där hemma, han ska sova där i natt. Istället har vi Hanna här=)

Ajöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar