torsdag 2 september 2010

Tiden går

Bara 2 dagar kvar tills min lilla fis fyller 1 år! Vart tog det här året vägen? Har jag hunnit njuta ordentligt av bebistiden? Tyvärr har jag inte det, vet inte varför.
I helgen blir det kalas för Thea=) Svårt bara med vad man ska önska till henne, känns som att det inte blir så mycket leksaker. Hon leker ju inte direkt med något speciellt, bara går runt o härjar=) Så det blev mer praktiska saker på hennes önskelista.

Idag blev hallen så gott som färdig här hemma. Skönt! Målade ju den i måndags tror jag det var. Så nu är den nya hatthyllan och skostället på plats. Köpte även en liten bänk dit som barnen kan sitta på när dom klär på sig ytterkläderna=) Tog bort alla garderober som stod där, så nu blev hallen mycket större. Skönt! Vill hitta något schysst väggord att ha där ute också.

I morgon blir det bak hela dagen och städande av lägenheten. Förkylningen e på bättringsvägen, så det borde inte vara några problem att få allt fixat.

Igår kom det jag väntat på=) En ny mobil har jag fått av Jonas. Den e så mycket Jag...en ceriserosa nokia. Vi skulle köpa den i butik i söndags, men då fanns inte den rosa där. Så vi beställde den från Elgigantnes hemsida ist.
*tack min Fina*

NOKIA 6700 slide

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar